Het is weer herfst, al zou je dat met deze temperaturen niet zeggen. Toch is het weer tijd voor snert en bruine bonensoep.

Om jullie te helpen aan een overheerlijke snert, organiseert KV Lemmer ook dit jaar weer een snertactie. We verkopen een overheerlijke en goedgevulde snert in emmertjes van een liter. Voor de liefhebbers van bruine bonen hebben we ook een overheerlijke en goedgevulde bruine bonensoep in emmertjes van een liter. De prijs van een emmer snert of bruine bonensoep bedraagt:

• 1 emmer: € 7,50
  • 2 emmers: € 14,50
  • 3 emmers of meer: € 7,00 per emmer

Combinatie snert en bruine bonensoep kan natuurlijk.

Naast dat je hiervoor een heerlijke emmer snert of bruine bonensoep koopt, steun je ook nog eens de vereniging.

Bestellen

Vul via onderstaande link het formulier in. Doe dit voor 11 december. De emmers kunnen dan op zaterdag 17 december, vanaf 15.30 uur, opgehaald worden bij ons clubgebouw. Er kan contant of per pin betaald worden.

Ga naar het bestelformulier

De sponsorcommissie.

Hoofdsponsoren:

Kledingsponsor:

Wij zijn aangesloten bij:

K.V. Lemmer