Wil jij graag weten of korfbal echt zó leuk is? Kom dan 3 keer gratis trainen! We trainen en spelen op het veld op Sportpark Lemstervaart aan de Fregat 36A.

Kinderen van 7 tot 9 jaar kunnen komen trainen op dinsdag van 18:00-19:00 uur. Kinderen van 9 tot 12 jaar kunnen komen trainen op van maandag van 18:15-19:15 uur

Kangoeroe Klup:

Voor kinderen vanaf 3 jaar die nog niet willen korfballen maar wel spelenderwijs kennis willen maken hebben we de Kangoeroe Klup. Deze trainingen zijn 1x in de 3 à 4 weken op de zaterdagochtend.

Wil je een keer meedoen? Kom dan langs op de volgende data:

• Zaterdag 23 april 2022
  • Zaterdag 21 mei 2022 en
  • Zaterdag 11 juni 2022

Deze trainingen zijn van 10.00-11.00 uur op het veld.

Tijdens de proeftraining ontvang je een folder met meer informatie.

Vond je het na 3 keer trainen nog steeds erg leuk? Dan kun je lid worden.

Je kan daarna ook meedoen aan de wedstrijden op de zaterdagochtend.

Het enige wat je dan nog nodig hebt is een paar sportschoenen (op het veld met noppen).

Een wedstrijdtenue voor de competitiewedstrijden krijg je in bruikleen van de vereniging vanuit het kledingfonds (€13,- per jaar).

De contributiebijdragen:

Kangoeroes / Welpen (3-6 jaar): € 2,00 per maand

Pupillen (7-12 jaar): € 8,00 per maand

Aspiranten (13-15 jaar): € 8,00 per maand

Wil je je aanmelden voor een training of heb je nog vragen?
Dan kun je mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Tot snel!

Hoofdsponsoren:

Kledingsponsor:

Wij zijn aangesloten bij:

K.V. Lemmer