Ook dit jaar heeft Korfbalvereniging Lemmer weer haar jaarlijkse potgrondactie. U kunt via onze site http://potgrond.kvlemmer.nl potgrond, tuinaarde of kalk bestellen. Met deze actie steunt u niet alleen de korfbalvereniging, maar ook uw eigen portemonnee. De korfbalvereniging koopt de producten namelijk rechtstreeks af fabriek en kan u daarmee de producten tegen een zeer scherpe prijs aanbieden. Ook biedt de korfbalvereniging u het gemak dat de producten geheel gratis bij u worden thuisgebracht.

De potgrond en de tuinaarde worden geproduceerd onder het Keurmerk Goede Grond. Dit keurmerk garandeert een juiste samenstelling en een A-kwaliteit product. Voor de potgrond betekent dit bijvoorbeeld dat deze meer water vasthoudt dan een B-kwaliteit. Belangrijk, zodat na een mooie zomerse dag uw opgepotte plantjes er nog steeds fris en mooi bij staan.

De kalk wordt geproduceerd onder het GMP-plus keurmerk en is voor 100% afkomstig van eierschalen. Dit betekent dat het een 100% organische kalk is en daarmee voor 100% opneembaar door de planten. Daarnaast draagt deze meststof bij aan een 100% circulaire economie, door het volledige hergebruik van de eierschalen. De kalk is uitstekend geschikt als pH regulator en als Calcium bron voor uw gazon, border of moestuin. Door de unieke structuur gemakkelijk strooi baar, zelfregulerend in de bodem en minder tot geen last van uitspoeling. Per 10 vierkante meter gazon/border gebruikt u ongeveer 1 kg.

Bestellen kan eventueel ook per mail, via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. De bezorging van de bestellingen vindt plaats op zaterdag 19 maart.

Hoofdsponsoren:

Kledingsponsor:

Wij zijn aangesloten bij:

K.V. Lemmer