Actuele trainingstijden voorjaar 2024

Trainingstijden voorjaar 2024

Hier vind je de meest actuele trainingstijden van de verschillende teams.

Om te kunnen korfballen zijn er veel materialen zoals ballen, korven en palen etc. nodig.

K.V. Lemmer zorgt ervoor dat er voldoende materialen zijn en de materiaalman beheert de spullen waar nodig.

Van de leden van K.V. Lemmer wordt verwacht dat zij verantwoord met de materialen omgaan en na afloop van de trainingen en/of wedstrijden de spullen weer opruimen waar ze vandaan komen en de berging netjes houden.

Een aantal aandachtspunten voor na de trainingen en wedstrijden.

• Ballen na afloop op de juiste plaatsen in de rekken. Niet los in de berging gooien!
  • Palen, korven en voetplaten opruimen op de daarvoor bestemde plaatsen in het materiaalhok.
  • Wedstrijdbelijning weer netjes oprollen en op de juiste plaats in het materiaalhok wegzetten.
  • Scorebord weer opruimen.
  • Bankjes en stoelen terugplaatsen in de container.
  • De deksels terug leggen op de putjes van de vaste palen (zaal)
  • Rommel (flesjes, bekers, bananenschillen etc.) rondom de bankjes en stoelen in de vuilnisbakken doen.
  • De bidons legen, omspoelen en op de kop weer in het kratje plaatsen en weer terug in de bidonkast plaatsen.
  • De veldverlichting uitdoen.

Wanneer blijkt dat leden nalatig zijn geweest met de omgang van het materiaal zullen zij hierop aangesproken worden.

Als er materialen stuk zijn dit graag melden bij de materiaalman.

Met een ieders medewerking blijft het netjes op ons complex en hoeven ook niet steeds dezelfde mensen aan het einde van de dag de spullen op te ruimen.

Namens de materiaalman,

Daniel Meijer

materiaalcommissie [at] kvlemmer [dot] nl

Lemmer 1 - 2020/2021

Hoofdsponsoren:

Kledingsponsor:

Bordsponsoren:

Houd de site in de gaten, we hebben nog veel meer sponsoren die we komende dagen gaan toevoegen!