Voor de jeugd van K.V. Lemmer organiseert de Jeugd Commissie elke maand een activiteit. Plezier staat bij onze vereniging hoog in het vaandel, en we vinden het dan ook belangrijk dat de jeugd naast het korfbalplezier ook nog mag genieten van ander vertier.

Onderstaand de activiteiten die gepland staan:

•          zaterdag 3 februari - Playbackshow voor jong en oud
  •          vrijdag 9 maart - Bowlen bij Iselmar
  •          zaterdag in april – Familie bingo (datum wordt nog bekend gemaakt na vaststellen wedstrijdprogramma)
  •          vrijdag 1 juni - Vossenjacht

Meer informatie over de activiteiten wordt vermeld op het 'Rode Blaadje'.

Ook de afgelopen periode heeft de jeugd weer mee mogen doen aan leuke activiteiten! Onderstaand een opsomming hiervan.

23 september - Ouder-Kind activiteit ‘Surprise Challenge’ & Vis bakken

Het was weer een tijd voor wat anders. Een activiteit voor de kinderen mét hun ouders. Een parcours van spellen wat geschikt was voor iedereen. Bij elk spel waren verschillende punten te verdienen. Nynke van Netten behaalde samen met haar vader Tjeerd de meeste punten en mochten een prijsje in ontvangst nemen. Na de tijd werd er vis en patat gebakken voor iedereen.

13 oktober - Griezeltocht

In het Kuinrebos was een grote groep vrijwilligers verkleed als griezel. Via een route van lichtjes liepen de jeugdleden langs de verschillende griezels. Een spannende maar vooral ook gezellig avond! Na de griezeltocht heeft iedereen nog lekker een beker warme chocomelk gedronken in de kantine.

24 november -  Zwemmen voor jong en oud

In het zwembad ‘Swimfun’ in Joure hebben we met een grote groep de grootste pret beleefd. Iedereen heeft het ontzettend naar zijn zin gehad op de grote glijbanen.

22 december - Jeugd Kerstgala Gourmet avond

Net als de afgelopen twee jaren was er weer een gourmet avond georganiseerd in kerstsferen, en dus ook in galakleding. Een grote groep jeugd had zich aangemeld en kon genieten van een gezellige avond met lekker eten.

Hoofdsponsoren:

Kledingsponsor:

Wij zijn aangesloten bij:

K.V. Lemmer